Myspace Glitter Text

Friday, February 25, 2011

AKU RNDU TIME DLU2....

Aku rndu time dlu2 kami sma2...(me n fwens..) tp dia brubah.. biar aku steel kat blakang but aku tdak pnah marah.. kami jaga koperasi sma2.... makan sma2... n everything we do together.. but now.. she change.. i feel so sad lah... aku ngan Cik 'N' syg sngat kat dia.. tulah KAMI.. buat gini kat dia.. biar dia tau apa kesalahan dia.... i know susah klu kita nue sorang2 jak kan... tp apa ble buat lah... erm.. Mr s lah gnti dia n Mr z... erm.. mR z kwn Mr s kita... dorank jak suka kacau aku n Cik N kita tue tw... susah jugak klu teda Bff aku yg sorang tue(Cik A)... dia ada mnta kmi bek2 smula tp dia tdak puwn mnta maaf.. tau tak apa yg bkin kami gaduh....??? kami tnggu dia salah.. kami x tnggu dia salah.. keciwa sya owh.. haiya... sad n mad puwn ada jugak time tue.. klu dia bkn kwn aku sdh lama aku maki tue... (ganaz kn... just be my self!!) tp dia tu my bff jugak.... dlu bertiga-tiga.. skang berdua-dua syak... cayank tue cayank.. tp ini dah melebih-lebih., sdh lma kami try to talking with her.. tp degil sngat lah... erm.... itulah susah.. tulah.. ini syak jalan yg ble aku ngan Cik N kita buat.. tdak layan smpai dia tau kesalahan yg dia buat.... sorry... terpaksa fwens....

No comments:

Post a Comment